• Latviešu
  • Русский
  • English
  • Eesti
  • Lietuvių

WEB analītika

WEB analītika ir visaptveroša datu analīze par vietnes darbu un tirgvedības kanālu efektivitāti, sākot ar apmeklētāju piesaistīšanas brīdi, līdz mērķa darbību (pirkums, tālruņa zvans, e-pasts) pabeigšanas brīdim. Ar kompleksas WEB analītikas palīdzību Jūs varēsiet pilnveidot savas vietnes darbību. Mūsdienās uzņēmumi arvien aktīvāk meklē klientus tīmeklī, tāpēc ir svarīgi, lai Jūsu vietnes apmeklētāji izpildītu mērķa darbības, kā rezultātā viņi var kļūt par klientiem un nodrošināt ienākumus Jūsu uzņēmumam.

Mūsdienās komplekso WEB analītiku veido trīs pamatelementi:

  • Skaitļu analītika (vietnes apmeklētības analīze).
  • Konversijas optimizācija (par klientiem kļuvušo apmeklētāju procentuālā daļa).
  • Lietojamība (vietnes lietošanas vienkāršība).

Vietnes pamatuzdevums ir apmeklētājus sekmīgi pārvērst par preču/pakalpojumu pircējiem un nodrošināt ienākumus uzņēmumam, un visi šāda resursa optimizācijas un virzīšanas tīmeklī darbi galarezultātā ir vērsti uz vietnes pārdošanas spējas uzlabošanu, t.i., uz konversijas paaugstināšanu. Konversija ir mērķa darbību veikušo vietnes apmeklētāju attiecība pret tās lietotāju kopskaitu. Šis ir viens no svarīgākajiem vietnes efektivitātes rādītājiem. Labs konversijas rādītājs ir apmēram 5% (var mainīties atkarībā no uzņēmuma darbības jomas). Konversijas līmeni var ietekmēt daudz faktoru. Tos nosacīti var iedalīt divās grupās:

  • Ārējie faktori – datplūsmas apjoms un kvalitāte.
  • Iekšējie faktori – vietnes kvalitāte.

Mēs palīdzēsim Jums palielināt konversiju, izvairīties no izplatītākajām kļūdām, ietaupīt laiku un naudu – tam visam ir nepieciešamas profesionālas zināšanas un obligāta sekmīga pieredze līdzīgas ievirzes projektu īstenošanā. Piedāvājam vietnes apmeklētības analīzi ar Google Analytics palīdzību: konversija, mērķi, laiks, kanāli, atteikumu rādītāji utt.

Konversijas ārējo faktoru uzlabošanai mēs piedāvājam:

  • Reklāma, izmantojot Google AdWords un Yandex Direct (šis produkts ir paredzēts vietnes apmeklētības tūlītējai palielināšanai).
  • Virzīšana Google un Yandex meklēšanas sistēmās (SEO) (šie produkti ir paredzēti dabiskas meklēšanas datplūsmas iegūšanai uz vietni).
  • E-pastu izsūtīšana (mūsu rīcībā ir Latvijas, Igaunijas, Lietuvas un Krievijas uzņēmumu e-pastu datubāzes).
  • Kontekstuālā mediju reklāma (tekstu un reklāmkarogu reklāmas izvietošana Google partneru vietnēs).
  • Reklāmas videoieraksta veidošana un reklāmas ievietošana YouTube.

Konversijas iekšējo faktoru uzlabošanai mēs piedāvājam:

  • Vietnes uzturēšana un uzlabošana (vietnes uzbūves un dizaina izmaiņas, palīdzība tekstu veidošanā un uzlabošanā, vietnes adaptīvo versiju izstrāde mobilajām ierīcēm, atgriezeniskās saites formas pievienošana).

Pakalpojumu maksa ir atkarīga no uzņēmuma darbības jomas un tirgvedības kampaņas apjoma. Saviem klientiem SIA „Meedia Pro” piedāvā:

  • Google Analytics pieslēgšana
  • Mājas lapas apmeklējuma analīze
  • Mājas lapas analīze un uzlabošana ( ja ir nepieciešama )
  • Google AdWords ( reklāmas kampaņa )
  • SEO mājas lapas optimizācija ( BASIC )
no 200 eiro mēnesī
  • Google Analytics pieslēgšana
  • Mājas lapas apmeklējuma analīze
  • Mājas lapas analīze un uzlabošana ( ja ir nepieciešama )
  • Google AdWords ( reklāmas kampaņa )
  • SEO mājas lapas optimizācija ( FULL )
  • Konteksta reklāma ( bāneri )
no 400 eiro mēnesī
  • Google Analytics pieslēgšana
  • Mājas lapas apmeklējuma analīze
  • Mājas lapas analīze un uzlabošana ( ja ir nepieciešama )
  • Google AdWords ( reklāmas kampaņa )
  • SEO mājas lapas optimizācija ( FULL + LINKS )
  • Konteksta reklāma ( bāneri )
  • E mārketings vai YouTube reklāma.
no 800 eiro mēnesī