• Latviešu
  • Русский
  • English
  • Eesti
  • Lietuvių

Google Remarketing

 

Google atkārtotais mārketings ir paredzēts nevis jaunajiem mājaslapas apmeklētājiem, bet gan tiem, kuri to skata atkārtoti. Katrs no mums kādreiz ir apmeklējis kādu mājaslapu un vēlāk ievērojis, ka reklāma parādās atkārtoti. Tā nav nejaušība vai sakritība, bet gan atkārtotais mārketings. Ar Google Remarketing ir iespējams piesaistīt tos potenciālos klientus, kuriem bija interese par Jūsu piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem.

Google Atkārtotais mārketings sniedz iespēju, ka mājaslapas vai interneta veikala apmeklētājs iegādāsies to preci vai pakalpojumu, kuru pirms kāda laika ir aplūkojis, bet, pametot mājaslapu, nav vēl iegādājies.